12.06.2017

Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów, Bandi



 Witajcie!

   Szukając produktów, które zatrzymają po ciążowe wypadanie włosów oraz pobudzą cebulki do produkcji nowych, trafiłam na trichologiczną linię preparatów Bandi. Po przetestowaniu tricho-peelingu i tricho-ekstraktu przyszedł czas na tricho-lotion stymulujący wzrost włosów. Wcześniejsze produkty bardzo polubiłam i jestem zadowolona z ich działania, więc chętnie stosowałam lotion, o którym dziś możecie przeczytać. Zapraszam.

Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów, Bandi

 Biostymulujący lotion na skórę głowy. Dzięki zawartości substancji oddziałujących na naczynia krwionośne preparat powoduje ich rozszerzenie i miejscowe przekrwienie skóry. Efektem tego procesu jest wzmocnienie odżywienia i dotlenienia opuszek włosów (cebulek) oraz pobudzenie ich regeneracji i wzrostu włosów.

Produkt został umieszczony w plastikowej butelce z dozownikiem rozpylającym o pojemności 200ml. Opakowanie jest twarde i dobrze wykonane oraz zabezpieczone dwoma zamknięciami. Spray wytwarza odpowiednią ilość logionu i ułatwia nanoszenie go na skórę głowy. Struktura opakowania jest przeźroczysta, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie preparatu. Całość umieszczona jest w tekturowym opakowaniu, które dodatkowo jest zafoliowane. Na pudełku umieszczone są wszelkie informacje na temat lotionu.


Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów, Bandi

  Konsystencja lotionu jest płynna o herbacianym kolorze. Zapach jest świeży, pobudzający i przyjemny, nie utrzymuje się długo na skórze głowy.


Skład:
   Aqua/Water, Propylene Glycol, Glycerin, Polysorbate-20, Formic Acid, Methyl Cyclodextrin, Troxerutin, Equisetum Arvense Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Methyl Nicotinate, 7-Dehydrocholesterol, Hydroxyacetophenone, 1,2-Hexanediol,Caprylyl Glycol, Tropolone, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Parfum/Fragrance, Limonene, Linalool


Składniki aktywne znajdujące się w produkcie:
- kwas mrówkowy- działa ściągająco i przeciwłojotokowo, rozszerza naczynia krwionośne, powoduje miejscowe przekrwienie skóra, zapobiega wypadaniu włosów
- mięta pieprzowa- działa przeciwzapalnie, przeciwpodrażnieniowo, przeciwbakteryjnie, wzmacnia naczynia krwionośne. Chroni integralność skóry przed procesem utlenienia i pobudza krążenie krwi
- pokrzywa zwyczajna- blokuje produkcję testeronu do DHT, który przyczynia się do męskiego łysienia. Łagodzi objawy łysienia związane z niedoborem żelaza. Poprawia ukrwienie skóry i chroni przed procesem utleniania.
 - prowitamina D3- redukuje obumieranie mieszków włosowych w keratynocytach. Poprawia odrastanie włosów i zapobiega ich wypadaniu.
- skrzyp polny- ma działanie remineralizujące, ściągające i sebostatyczne. Poprawia ukrwienie skóry głowy, zwiększa odżywienie opuszki włosa (cebulki).
- trokseturyna- ma silne właściwości osłaniające naczynia krwionośne. Wspomaga
mikrokrążenie, działa przeciwwysiękowo i antyoksydacyjnie.
- tymianek pospolity- reguluje wydzielanie sebum, przywraca naturalną florę bakteryjną. Działa przeciwbakteryjnie i przeciwłupieżowo.



Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów, Bandi

  Aplikację produktu należy wykonać po umyciu i osuszeniu skóry głowy. Najlepiej jest zrobić przedziałek co ok. 2 cm i co kawałek rozpylić porcję logionu. Po nałożeniu preparatu na całą głowę należy wykonać delikatny masaż okrężnymi ruchami i nie spłukiwać. Producent zaleca stosowanie tricho-lotionu co każde mycie, u mnie było to 2-3 razy tygodniowo przez 9 tygodni.
  Przed pierwszym zastosowaniem należy wykonać próbę uczuleniową na przedramieniu. Efektem naturalnym jest mocne rozgrzanie i zaczerwienie się skóry na czas ok 30 minut. Produkt może przyspieszać przetłuszczanie się włosów i w takim przypadku, producent zaleca stosować go przed myciem na czas ok. 2 godzin.

Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów, Bandi



  Działanie tricho-lotionu jest fenomenalne. Produkt przyspiesza wzrost włosów i stymuluje porost nowych. W pierwszym miesiącu stosowania preparatu moje włosy urosły 2,5 cm na długości, będące już baby hair wydłużyły się o 2 cm a oprócz nich wyrosło dużo nowych włosków. Po kolejnym miesiącu, a dokładnie 5 tygodniach pasma urosły 2 cm. Stosując tricho-lotion przez 9 tygodni moje włosy łącznie urosły 4,5 cm. Wynik ten jest bardzo dobry i nie przypominam sobie abym stosując jakikolwiek inny specyfik przyśpieszający wzrost włosów tak fajnie zadziałał. Przez pierwsze tygodnie skóra głowy dobrze reagowała na produkt, który mocno ją rozgrzewał i powodował mrowienie, przez kolejne tygodnie efekt ten z czasem słabł i uczucie ciepła było bardzo małe i krótkotrwałe. Skóra głowy przyzwyczaiła się do lotionu, dlatego po drugiej połowie kuracji przyrost był mniejszy jednak ciągle zadowalajmy. Zaczynając przygodę z tym produktem dziennie wypadało mi kilka włosów, w czasie stosowania tego preparatu były dni kiedy nie wyłapałam ani jednego włosa, który opuścił moją głowę. Podczas mycia w sitku wanny znajduję do 5 włosów, więc mogę powiedzieć że tricho-lotion także zatrzymuje utratę włosów. Preparat stosowałam wyłącznie na skórę głowy, jednak nieuniknione było jego nałożenie na włosy u nasady, które w żaden sposób nie ucierpiały, delikatnie szybciej się przetłuszczały, ale nie były przyklapnięte czy poklejone, a odbite u nasady przez co dawały złudzenie, że jest ich więcej.



  Koszt trcho-lotionu Bandi to 49 zł choć, zdarza się, że można dostać go taniej np. na allegro. Swoje opakowanie zamówiłam na stronie sklepu producenta (klik), gdzie otrzymałam rabat 25% w czasie trwania promocji „noc zakupów”. Zachęcam do polubienia fb marki, gdzie pojawiają się informacje o promocjach i kodach rabatowych (klik).




Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów, Bandi
  Polecam tricho-lotion stymulujący wzrost włosów każdemu, kto zmaga się z utratą włosów oraz chce przyspieszyć porost istniejących włosów i dodatkowo pobudzić meszki włosowe do produkcji nowych kłaczków. 

  Na blogu możecie przeczytać o pozostałych produktach Bandi z serii tricho-esthetic, które przetestowałam: 
- Tricho-peeling oczyszczający do skóry głowy, Bandi

  Znacie ten produkt lub inny, który przeznaczony jest do pielęgnacji włosów od Bandi? Skorzystałybyście z niego w czasie utraty włosów?

Pozdrawiam,
Anszpi 



20 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej wcierce a po Twojej opinii wydaję się być bardzo ciekawa ;) na pewno gdy wykończę dotychczasowe wcierki zainteresuję się bardziej produktami Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ich produkty, które przetestowałam zrobiły n mnie dobre wrażenie :)

      Usuń
  2. Cos chyba kiedyś już słyszałam o tej marce ale sama nie miałam, ten produkt prezentuje się obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, ale mnie zaciekawiłaś.. Właśnie stosuję preparaty, który powodują szybszy porost włosów, a z tego co piszesz, ten jest niebywale skuteczny !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym ten produkt wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynik fenomenalny ! Chyba nigdy nie miałam tak dużego przyrostu 😊 trzeba sie bliżej przyjrzeć 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie pamiętam aby jakiś specyfik dał takiego kopa moim włosom do wzrostu. Producent nie zaleca jednak go kobietą w ciąży i karmiącym, więc raczej musisz poczekać z jego bliższym poznaniem

      Usuń
  6. Zaintrygowałaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm bardzo ciekawy produkt :) ale jednak zostanę przy wcierce Jantar która potrafi dać przyrost moim włosom do 3 cm w 3 tygodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że chętnie bym go kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jakiś czas mam problem z utratą włosów. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ciekawie, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro tu jesteś zostaw po sobie znak, będzie mi z tego powodu bardzo miło. W wolnej chwili zajrzę do Ciebie, nie musisz zostawić linku.

Anonimowi także mogą zawierać głos.