Gadżety blogerki z MyGiftDna.



Witajcie!



  Pisanie bloga i bycie blogerem to świetna zabawa, przy której można poznać wiele ciekawych osób, nawiązać nowe przyjaźnie, poznać wiele dobrych kosmetyków i dowiedzieć się przydatnych informacji np. na temat pielęgnacji. Bycie blogerem to także poświęcenie swojego czasu dla innych i aby sobie to ułatwić, warto zainwestować w dwa gadżety, które poprawią naszą wydajność. Mam tutaj na myśli pendrive i notatnik, czyli dwie rzeczy, które powinien posiadać każdy bloger. Poznajcie moich pomocników w blogowaniu ze strony MyGiftDna.







Notatnik

 


  Dzięki notatnikowi czy planerowi, mam pod ręką i w jednym miejscu zapisane pomysły na posty, ważne wydarzenia związane z blogowaniem, plany i rzeczy, które pomagają mi podczas pisania. Niektórzy wolą kalendarz, jednak ja nie zawsze jestem w stanie dostosować się do sztywnego planu zapisanego w kalendarzu, dlatego wybieram notes, w którym mogę wszystko mieć po swojemu.




  Świetnym notatnikiem jest ten (klik) dostępny na stronie MyGiftDna (klik), uwielbiam wszystko, co jest z personalizacją, a tutaj mamy duży wybór takich rzeczy. Notatnik wykonany jest bardzo staranie, dodatkowo pokryty jest miękkim materiałem i obszyty na brzegach. Grawer na notatniku wykonany jest przy pomocy lasera, który szczegółowo odwzorował wzór, napis jest trwały i nie zostaje starty podczas użytkowania. Notes jest w formacie  A5, w środku posiada 190 stron, w jasną kratkę. Dodatkowo przy notesie znajduje się tasiemka, którą możemy zaznaczyć ważną dla nas stronę. Na stornie sklepu mamy do wyboru trzy kolory: szary, fioletowy i niebieski.





Pendrive

 


  Kolejnym gadżetem, bez którego nie wyobrażam sobie blogowania jest pendrive. Nośnik danych USB jest bardzo przydatny, np. gdy wyjeżdżam z domu, a nie jestem w stanie zabrać swojego laptopa, a będzie mi potrzebna jego zawartość (wpis, zdjęcia), wtedy wrzucam wszystko na pendrive i odtwarzam na innym komputerze, do którego mam dostęp. Drugą opcją, do jakiej używam pamięci flash jest zapisywanie na nim zdjęć do postów na bloga, już nie raz zdarzyło mi się stracić kilkadziesiąt zdjęć przygotowanych do wpisów i nigdy ich nie odzyskałam. Teraz gotowe i przygotowane zdjęcia zapisuję na pendrive i mam pewność, że nikt ich nie usunie.





Pendrivem, którego używam, jest ten (klik), który również pochodzi ze strony MyGiftDna jak notatnik. Przenośna pamięć, jaką oferuje sklep posiada 8GB, obudowa wykonana jest z drzewa bambusowego, które bardzo przyjemnie pachnie. Do wyboru mamy wiele rodzajów grawerów umieszczonych na pendrive, ja wybrałam taki sam wzór, jaki posiada notatnik, dzięki czemu całość stanowi niepowtarzalny zestaw. Grawer został staranie wykonany metodą technologii laserowej. Pendrive po podpięciu do komputera świeci na różowo, choć lampka ukryta jest wewnątrz. Bardzo podoba mi się wygląd takiego przenośnego dysku i nie wątpliwie jest to super rzecz.





  Sklep MyGiftDna oferuje bardzo dużo wszelakiego rodzaju rzeczy, które możemy spersonalizować dla siebie lub swoich bliskich. Jest to idealne miejsce, gdzie znajdziemy coś przydatnego i pomocnego w blogowaniu, a także mamy wiele propozycji na ciekawy i niepowtarzalny prezent dla innych. Jeśli szukacie czegoś oryginalnego z ciekawymi napisani na prezent świąteczny czy mikołaja tutaj to znajdziecie. Zamawiając wybrany przez siebie przedmiot, zostaje on wysłany już następnego dnia, a sami otrzymujemy go kolejnego.


pendrive mygiftdna



  Jakiego gadżety pomagają Wam przy blogowaniu?

  Znacie sklep MyGiftDna, a może już tam coś zamówiliście- pochwalcie się w komentarzu swoim wyborem. 



Pozdrawiam,

Anszpi

40 komentarzy:

  1. Świetny ten notes - idealny do planowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię gadżety z MyGiftDNA - pomysłowe i zawsze świetnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko super są takie spersonalizowane gadżety! Chciałabym coś swojego z nazwą bloga!!! :D Dzięki za stronkę i ten wpis :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wybrać na stronie co chcesz i dodać nazwę bloga, a oni Ci to zrobią ;)

      Usuń
  4. Bez pendriva nie wyobrażam sobie życia :) Twój jest śliczny, notes też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PenDrive jest super! :D Piękny :D

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki niepowtarzalny, no chyba, że ktoś zrobi sobie z moim pseudonimem :D

      Usuń
  6. Ale fajny zestaw, chyba sobie taki sprawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już na insta, świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notatnik😁 ja mam od nich wałki i słoik że słomka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep zawsze mam tylko jeden problem u Nich co wybrać :) ha ha bo tyle wspaniałości mają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na prezent dla kogos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy. Nie dość, że ładnie wyglądają, to jeszcze bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię też tego typu gadżety. Trudno byłoby bez nich blogować, gdyż czasem pamięć bywa krótka... A tak, wszystko zapisane jest...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno notatnik, jak i pendrive to bardzo przydatne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zamówiłam dokłądnie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie gadżety spersonalizowane, super

    OdpowiedzUsuń
  16. mam taki zeszyt, wzięłam sobie z imieniem i nazwiskiem :D
    przeznaczyłam go na bullet journal ! a pendrive? okazało się, że z biegem czasu totalna klapa. nie wczytuje mi w kompie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny notatnik. Pendrive przydałby mi się ponieważ nie posiadam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  18. O ja! Ten notatnik to i nam by się przydał :D A pendrive sztos!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Sama mam stamtąd kilka rzeczy i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten sklep. jeszcze nigdy mnie nei zawiódł

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne gadżety, grunt to wiedzieć jak się reklamować :)
    Zapraszam do siebie www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger