Blogerki na kawie- upominki ze spotkania



Witajcie!



  W ostatnim poście (klik) mogliście przeczytać o spotkaniu blogerek w którym uczestniczyłam. Przypominam, że celem spotkania była zbiórka pieniędzy na chorego chłopca Tomka oraz wykład na temat social mediów i robienia do nich zdjęć . Dziś pokaże Wam jakie upominki każda z dziewczyn otrzymała, to co wylicytowałam na licytacji oraz kupiłam z puli rzeczy, które dała mama chłopca. Zapraszam.




  Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim sponsorom, którzy obdarowali nas swoimi produktami jak i sklepy, które przekazały produkty ze swojego asortymentu na licytację. Oto lista sponsorów:
  • Eveline Cosmetics   www 
  • Basilur   FB / IG
  • Face&Look   www
  • Anna Polońska   FB
  • Tania książka    www 
  • Tarka i miarka   www 
  • Aureus   www
  • Ronney   www
  • Sylveco   www
  • Vianek   www
  • Biovalen   www
  • Vichy   www
  • La Roche- Posay   www
  • Jordan   www 
  • Na piękne włosy    www 
  • Hean   www 
  • Bionigree    www 
  • Chaber   www
  • Iwos   www 
  • Noble Health    www 

Prezenty od sponsorów:


Wylicytowane:


 Kupione od mamy Tomka:



  Jak widzicie mam co nowego testować, będzie sporo recenzji. Czy coś Was zainteresowało  i chcecie o czymś w miarę szybko przeczytać? Przypominam, że recenzje nie dotyczące pielęgnacji włosów znajdziecie w zakładce „inne”.



Pozdrawiam,

Anszpi

19 komentarzy:

  1. Mnie strasznie ciekawi Herba Vita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie przyjemnie i ziołowo, narazie więcej nie mogę powiedzieć bo jej nie używałam ;)

      Usuń
    2. Ja miałam i bez szału, nie przyspieszyła poirostu a ta buteleczka doprowadzała mnie do szału :). Ciężko ustawić aplikator tak by dozował optymalną ilość produktu, zawsze albo nie leciało nic albo bum chlapało na całe włosy

      Usuń
  2. Wow ile podarunków, życzę miłego testowania :) ciekawi mnie serum od Eveline ;) przepiękna kartka na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki były robione przez mamę Tomka są śliczne i na pewno pracochłonne :)

      Usuń
  3. sporo fajnych rzeczy, a serum bionigree bym chętnie poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam okazje już je używać i jest fantastyczne, więc bardzo się cieszę, że znów się u mnie znalazło :)

      Usuń
  4. Ciebie tez było bardzo miło spotkać, ja myślę że Twoje włosy juz są perfekcyjne i piękne, ja o takich marzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję, ale ich wygląd pozostawiał wiele do życzenia, były spuszpne od deszczu i nie uczesane bo po przybyciu do lokalu brakło mi na to czasu :)

      Usuń
  5. Świetne nowości. Masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Jestem tu nowa :) Przeczytałam kilka wpisów - masz przepiękne włosy! Też jestem fanką produktów marki Marion:) Mam do Ciebie prośbę, mogłabyś napisać, jakich aktualnie używasz kosmetyków? Czytalam, że na codzień myjesz włosy lekkim szamponem i raz na jakiś czas oczyszczający. Możesz podać nazwy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamysł spotkania świetny a nowości też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego, co widzę, spotkania blogerów to świetna sprawa:) I ile fajnych upominków...

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego, serum mnie najbardziej zainteresowało. Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości. Czekam na opinię.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger