Żelki na zdrowe włosy, Noble Health



Witajcie!


  Pielęgnacja włosów to nie tylko działania zewnętrzne, a także wewnętrzne, które są tak samo ważne, jak te wykonywane bezpośrednio na włosy. Jednym z działań, jakie możemy zafundować swoim włosom od środka, jest suplementacja odpowiednim preparatem. Wybór najlepszego suplementu nie jest łatwy, jednak ja znalazłam coś idealnego, mowa tutaj o „Misiach na zdrowe włosy” od Noble Health. Czym są i jak działają żelkowe misie na włosy? O tym przeczytacie poniżej. Zapraszam.

 
Żelki na zdrowe włosy, Noble Health

Misie na zdrowe włosy to suplement diety w postaci żelków dla dorosłych.

  Każdy miś to aż 13 składników odżywczych + pomarańczowy smak!



3 cechy pięknych włosów, o które zadbasz z żelkami:

- zdrowie

- kolor

- blask


 Smaczny miś pomoże
 Twoim włosom już dziś!
 
Żelki na zdrowe włosy, Noble Health


  Żelki umieszczone są w plastikowym przeźroczystym pudełeczku z niebieską etykietą, na której umieszczone są wszelkie informacje na temat misiów. Opakowanie zabezpieczone jest nalepką, która należy oderwać przez pierwszym odkręceniem słoika, takie rozwiązanie daje nam pewność, że nikt przed nami nie zaglądał do środka.  W opakowaniu znajduje się 300g żelek, co daje nam ponad 60 sztuk, czyli na miesięczną kurację.


  Żelki posiadają specyficzny zapach, nie jest on przyjemny, ale także nie powoduje mdłości. Trudno jest mi go do czegoś porównać.

 
Żelki na zdrowe włosy, Noble Health

  Misie mają bardzo fajny smak, początkowo jest gorzki, który spowodowany jest dużą ilością witamin, a po chwili czuć pomarańcze. Muszę przyznać, że pierwsze dni były trudne, aby połknąć żelka, jednak z czasem tak mi posmakowały, że trudno było się oprzeć, aby wziąć tylko dwa misie dziennie, jak nakazuje producent. Żelki przed połknięciem należy dokładnie pogryźć.


Składniki: syrop glukozowy, cukier, woda, żelatyna, zestaw witamin i składników mineralnych (octan DL-alfa-tokoferylu, siarczan cynku, amid kwasu nikotynowego, D-pantotenian wapnia, octan retinylu, cyjanokobalamina, siarczan manganu, selenian (VI) sodu, chlorowodorek pirydoksyny, siarczan miedzi (II), monoazotan tiaminy, kwas pteroilomonoglutaminowy, D-biotyna), regulator kwasowości- kwas cytrynowy, stabilizator- sorbitol, barwnik- beta-karoten, oleje roślinne (palmowy, kokosowy), naturalny aromat pomarańczowy, substancja glazująca-wosk carnauba.



Żelki na zdrowe włosy, Noble Health



Składniki
   Składniki odżywcze
w dziennej porcji (2 żelki) 
Biotyna 
250 µg (500% RWS*)
Witamina A
800 µg (100% RWS*)
Witamina E
 24 mg (200% RWS*)
Tiamina
2,2 mg (200% RWS*)
Witamina B6
2,8 mg (200% RWS*)
Niacyna
32 mg (200% RWS*)
Kwas pantotenowy
12 mg (200% RWS*)
Kwas foliowy
400 µg (200% RWS*)
Witamina B12
5 µg (200% RWS*)
Cynk
10 mg (100% RWS*)
Miedź
1 mg (100% RWS*)
Mangan
2 mg (100% RWS*)
Selen
55 µg (100% RWS*)


Żelki na zdrowe włosy, Noble Health


1 żelek= 3 kcal


  1 żelek zawiera m.in. 13 składników odżywczych. Biotyna, cynk, selen pomagają zachować zdrowe włosy. Miedź pomaga w utrzymaniu prawidłowej pigmentacji włosów. Korzystnie wpływa na kolor i blask włosów. Niacyna, witamina A pomagają zachować zdrową skórę. Witamina E, mangan pomagają w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.


  Misie nie zawierają glutenu, są bezlaktozy, ale pełne miłości do włosów. 


Żelki na zdrowe włosy, Noble Health




  Misie trafiły do mnie w momencie, gdy moje włosy zaczęły wypadać, więc od razu wykorzystałam je jak koło ratunkowe, które miało powstrzymać wypadanie i tak po dwóch tygodniach zauważalne było zmniejszenie wypadania włosów. Z dnia na dzień na szczotce pozostawało mniej włosów, aż do momentu gdzie dziś jest ich tylko kilka. Włosy stały się mocniejsze i wytrzymalsze. Żelki przyśpieszyły także wzrost moich włosów, niestety przez cięcie w trakcie ich przyjmowania nie jestem w stanie dokładnie określić ich przyrostu, jednak na pewno jest on większy niż standardowy co widać np., po baczkach których nigdy nie miałam, a teraz włosy rosną w tym miejscu jak szalone, do tego grzywka stała się dłuższa, a jej nie obcinałam. Mam nadzieję, że kolejny miesiąc suplementacji przyniesie równie dobre efekty stosowania pomarańczowych misiów.



  Misie kosztują ok. 30-40zł i można kupić je np. w Rossmanie lub na stronie producenta. Ja swoje opakowania otrzymałam w ramach współpracy z marką, za co serdecznie dziękuję, fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię o nich.

 
Żelki na zdrowe włosy, Noble Health


  Znacie Misie na zdrowe włosy? Co myślicie o takiej formie suplementacji i pielęgnacji włosów?


Pozdrawiam,

Anszpi





Moja porada!!!

  Aby pamiętać o codziennym przyjmowaniu leków czy suplementów diety polecam położenie ich przy kalendarzu, który umieszczony jest w miejscu, na które codziennie patrzymy i zaznaczanie na nim np. gwiazdką lub literką, że już wzięliśmy tabletkę. Taka informacja przypomina nam, o przyjęciu leku, gdy tylko spojrzymy na kalendarz. U mnie ta metoda sprawdza się super, dzięki niej, gdy tylko spojrzę na kalendarz gdzie widnieją znaczki przypominam sobie o tym co powinnam zażyć lub wiem, że w danym dniu już to zrobiłam.

29 komentarzy:

  1. Bardzo chce wypróbować te misie,niestety u mnie w Rossmannie nie są dostępne ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je kupić na stronie producenta, podałam link wyżej :)

      Usuń
  2. Fajne te żelki, niestety na razie nie mogę używać takich suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydały by mi się zwłaszcza teraz. Ostatnio mi strasznie włosy wypadają, pewnie tarczyca albo brak witamin :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób badania i będziesz mieć pewność czy coś z tarczycą, lepiej tego nie lekcewarzyć

      Usuń
  4. cudowne! zastanawiałam sie nad nimi, jak byłam w rossmanie, czas kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie pożałujesz jak kupisz :)

      Usuń
  5. Znam dobrze ten produkt, stosuję go już 2 miesiące - jestem zaskoczona, że po pierwsze moje włosy bardzo się wznocniły, pod drugie nie wypadają garściami jak wcześniej, a po trzecie - nie zapominam o suplementacji - bo na żelki zawsze mam ochotę, zwłaszcza w tak słodkim opakowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielkim żelkoholikiem :) i także nie zapominałam o nich ale rada może się przydać innym :)

      Usuń
  6. super wpis, kocham żelki, więc zastanawiam się nad zakupem tych uroczych Miśków. Dla mnie zdrowe włosy to podstawa dobrego wyglądu. Zaskoczyła mnie tak duża ilość witamin! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma osoby, która by nie lubiła żelki :)

      Usuń
  7. Nie spodziewałam sie że taka kuracja może dać efekty ! A jednak ;) Z chęcią wypróbuję po ciąży kiedy zapewne ten problem znacznie mi bardziej dokuczac...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo długo czekałam na recenzję tych misiów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne żelki hehe... Chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I mnie te misie bardzo ciekawią - sama chętnie bym je wypróbowała! Tym bardziej, że za chwilę pewnie znowu dopadnie mnie jesienne wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie te misie już od dłuższego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, szczegółowo wszystko opisane :) Widać duże postępy w zdjęciach i opisach, porównaniu do początkowych postów bloga. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, na pewno przetestuj te smaczne misie, w końcu czego się nie robi dla zdrowych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W Rossmanie nie było, tylko wysyłka przez internet. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger