Wyniki rozdania. Komentator kwietnia

Witajcie!

  Kochani przychodzę dziś do Was z wynikami urodzinowego rozdania oraz z informacją kto został komentatorem kwietnia i otrzyma upominek. Zwycięzców poznacie poniżej.



Szczęście dziś uśmiech a się do następujących osób:

Rozdanie wygrywa:
Mysia Familia  



Komentatorem kwietnia zostaje:
Kinga ShinyHaired blog
 


  Maj to ostatni miesiąc w którym możecie wziąć udział w zabawie "Komentator miesiąca" i wygrać prezent niespodziankę. Wszystkich zachęcam do komentowania i udzielania się w komentarzach.

  Mysia Familia i Kinga, proszę Was o przesłanie adresów do wysyłki paczek na e-maila, macie na to czas do czwartku. 

  Zachęcam także do polubienia i obserwacji kont w mediach społecznościowych, wkrótce pojawią się tam małe konkursy dotyczące znajomości mojego bloga. 

Fp bloga (klik)
Instagram (klik)

Pozdrawiam,
Anszpi

9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, fajnie było wziąć udział. Już wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jednak nie przedłużasz zabawy na roczek? Bo w pierwszym poście chyba tak zakładałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa nie przyniosła zamierzonego celu, więc chyba nie ma co jej kontynuować. Wygrane osoby dużo mniej komentują albo zniknęli całkiem, są też tacy co w kilka minut dodają po 20 komentarzy co samo mówi za siebie. Myślę, że co jakiś czas sama wybiorę osobę która zostanie nagrodzona przez swoją aktywność :)

      Usuń
    2. Haha jeśli o mnie chodzi to mam mniej czasu niż w kwietniu dlatego mniej komentuje, było też kilka postow ktore mnie nie interesowały (np o ciążowych włosach) ale czytam dalej, nie chciałam też znowu zostawiać najwiecej komentarzy, bo to wyglądałoby rownie podejrzanie :D

      Usuń
  5. Gratuluję, mam nadzieję że w końcu kiedyś i ja coś wygram.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger