Podsumowanie akcji „30 dni dla pięknych włosów”



Witajcie!

  Kwiecień był miesiącem, który miał wyrobić nawyk codziennego dbania o włosy i tym samym poprawić ich wygląd, na taki pomysł wpadła Anwen- pomysłodawczyni akcji „30 dni dla pięknych włosów”. Z racji tego, że chętnie pielęgnuje swoje włosy dołączyłam do akcji i dziś czas na podsumowanie.

Zabiegi i czynności, które wykonywałam w ramach akcji:

Przyśpieszanie wzrostu- aby przyśpieszyć wzrost włosów używałam tricho-lotionu Bandi, produkt super się sprawdza, włosy szybciej rosną i pojawiło się dużo babyhair, które mają już po ok. 2,5 cm a przed rozpoczęciem kuracji miały ok. 0,5cm. Jest to całkiem dobry przyrost i mam nadzieję, że w maju nie będzie gorzej. Lotionu zostało mi jeszcze połowa, więc chętnie będę nadal go stosować. Produkt nie tylko przyśpiesza wzrost, ale także zapobiega wypadaniu, dzięki czemu włosy praktycznie mi nie wypadają, są to pojedyncze sztuki podczas mycia czy szczotkowania.

Oczyszczanie skóry głowy- skórę głowy oczyszczałam raz na tydzień stosując serum oczyszczające z Bionigree (recenzja), produkt ten traktuję jako peeling enzymatyczny. Skóra po nim jest ładnie oczyszczona, świeża a włosy odbite u nasady.

Olejowanie- przed prawie każdym myciem na pasma nakładałam oleje, były to: olejek odbudowujący z Yves Rocher, olej z pestek moreli Alterra, olej z nasion bawełny Nacomi. Przed nałożeniem oleju na włosy nakładałam  antyoksydacyjny spray do włosów na bazie szungitu Fratii.

Płukanki- do wykonywania płukanek wykorzystywałam głównie siemię lniane do którego dodawałam kilka kropel soku z cytryny. Raz zrobiłam płukankę z liści brzozy, o której pisałam tutaj.

Zabezpieczanie końcówek- na końce włosów nakładałam głównie serum silikonowe i był to balsam upiększający 11w1 z Gliss Kurr, oleo-kremy Biovax lub olej z nasion bawełny Nacomi.

Masaż- po nałożeniu na skórę głowy serum oczyszczającego lub lotionu na wzrost włosów wykonywałam krótki masaż opuszkami palców.

Ogrzewanie masek- aby wzmocnić działanie masek lub  mieszanek na głowę nakładałam „słonia” o którym pisałam Wam tutaj. Po zastosowaniu tego turbanu maski lepiej działają na włosy a efekty dłużej się utrzymują.

  Tak więc wyglądała moja kwietniowa pielęgnacja włosów. Pasma przez ten miesiąc nie zmieniły się zbyt dużo, jednak efekty są zauważalne. Kosmyki są miękkie, nawilżone, gładkie, nie strączkują i nie puszą się. Przyrost jest zadowalający.

  Brałyście udział w akcji? Jak wyglądała Wasza pielęgnacja włosów w kwietniu?

Pozdrawaim,

Anszpi

21 komentarzy:

  1. Też brałam udział w akcji, ale wybrałam tylko 4 zabiegi, bo wiedziałam że im więcej, tym będzie mi trudniej;) Świetnie Ci poszło z wszystkimi zabiegami i z systematycznością, zwłaszcza jeśli chodzi o oczyszczanie skóry głowy i płukanki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie brałam udziału w akcji, ale olejowanie moim kosmykom służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdemu ono służy jeśli odpowiednio dobierze się olej :)

      Usuń
  3. Fratti nie Kratii :) ja z kolei używałam tego sprayu jako wcierke. Do akcji nie dołączyłam bo mam te nawyki już dawno wyrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też ale dodatkowa motywacja zawsze się przyda. Jak skończę lotion Bandi również ten sprey zamierzam stosować jako wcierke. Dzięki za poprawienie błędu:) pisalam z pamięci nazwę i mi się pomyliło:)

      Usuń
  4. Ja nie brałam udziału ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mimo to i tak dbałaś o włoski :)

      Usuń
  5. moja pielęgnacja ostatnio była szybka i może niezbyt dobra, ale teraz mam zamiar trochę to nadrobić :)
    śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) Włosy na pewno będą Ci wdzięczne

      Usuń
  6. Masz bardzo ładne włosy. W mojej pielęgnacji niestety trochę brakuje by wygląd włosów się poprawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba dużo aby poprawić wygląd włosów
      Wystarczy chodź raz w tygodniu olej nałożyć i jakaś maskę:)

      Usuń
  7. Twoje włosy coraz ładniej wyglądają :) mam chęć wypróbować serum Bionigree, na razie oczyszczam standardowo fusami z kawy, a czasem mieszam szampon z cukrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrezygnowałam już z takiego oczyszczania, za dużo sprzątania przy tym jest i dodatkowo na wypłukania kawy wylewałam morze wody

      Usuń
  8. Efekty jak zawsze świetne ;) u mnie niestety b ylo lenistwo :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak często myjesz włosy?
    Ja bym nie dała rady przez cały miesiąc regularnie dbać o włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 razy w tygodniu ale tyljo dlatego aby czesciej stosować np wcierki, które używa się przed myciem. Moje włosy normalnie nie wymagają mycia 3-4 dni

      Usuń
  10. ... masz bardzo ładne włosy... :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger