Udane zakupy z Zaful



Cześć!



  Przychodzę dziś do Was, aby pokazać zakupy z Zaful. Tym razem jestem bardzo zadowolona z paczki i mam ochotę na kolejne zamówienie. Ale nie przedłużając zobaczcie, co zamówiłam.




Szczoteczka do twarzy w kształcie zwierzaczka już dawno rzuciła mi się w oczy i postanowiłam ją zamówić. Szczoteczka działa na zasadzie wibracji, które mają za zadanie oczyścić skórę twarzy i sprawdza się całkiem fajnie. Przyciskając „wąsy” możemy przyśpieszać lub zwalniać wibracje, co bardzo mi się podoba. 




Pędzle do makijażu wybrała moja siostra i wiem od niej, że całkiem przyjemnie wykonuje się nimi makijaż. W zestawie mamy 15 różnych pędzli z miękkim włosiem i plastikowymi trzonkami. 



Pędzel do pudru, działa na zasadzie wysuwania włosia z opakowania, które można zamknąć. Podoba mi się takie rozwiązanie, jest wygodne podczas podróży. Włosie jest miękkie i w miarę zbite, szkoda tylko, że opakowanie jest porysowane.



Silikonowy pojemniczek na olej z pędzelkiem zamówiłam z myślą o robieniu naleśników, które bardzo często robię. Dzięki niemu szybko mogę natłuścić patelnie bez chlapania i rozlewania oleju. Pędzelek świetnie się sprawdza.



Sitko do oddzielania żółtka od białka widziałam na kilku blogach więc postanowiłam zamówić  i od razu wzięłam dwa. Gadżetu jeszcze nie testowałam, ale uważam, że się sprawdzi.



Światełka to gadżet zamówiony do zdjęć. Jest to dwu metrowy drucik z małymi światełkami, które mocno świecą. 



Szelki do biustonosza wybrała moja siostra, są to dodatkowe dopinane szelki w ciekawym wzorze. Ostatnio modne są takie widoczne szelki i coraz częściej się z nimi spotykam.



Spodnie to ostatnia rzecz, którą zamówiłam dla siebie. Widziałam je na jednym z blogów, jakie czytam i na tyle mi się spodobały, że musiałam je mieć. Spodnie wykonane są ze skórki, a od środka mają mięciutki materiał. Co do rozmiaru to wybrałam xxl i w pasie są troszkę szerokie, a w udach dość dopasowane, ale mimo to mi się podobają. 











  To już wszystko z tego zamówienia. Kolejne nie będzie już tak udane, a zobaczycie je wkrótce. Na stronie Zaful trwają obecnie wyprzedaże z okazji chińskiego nowego roku.
 



Pozdrawiam,

Anszpi

79 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobrze ich nie widać, na szybko robione zdjęcie było

      Usuń
  2. Światełka mam i bardzo sobie chwalę, spodnie podobają mi się i jestem ciekawa jakbym w nich wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zamówisz je i sprawdzisz jak będziesz wyglądać?

      Usuń
  3. Mam takie same światełka! Uwielbiam je wykorzystywać do zdjęć. No i ta szczoteczka jest świetna, będę musiała sobie taką zamówić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje też zamówiłam z zamiarem wykorzystywania do zdjęć :)

      Usuń
  4. Pędzle mnie interesują jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra mówiła, że całkiem fajnie się nimi można pomalować

      Usuń
  5. Jeszcze dzisiaj widziałam podobne pędzle, ale mniejszy zestaw i planowałam je zamówić, ale chyba jednak zdecyduję się na te z wpisu. Spodnie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, daj znać jak się u Ciebie będą sprawdzać ;)

      Usuń
  6. Te plastikowe trzonki pędzli niestety też lubią się szybko rysować lub tworzą się na nich takie ciemne niezmywalne smugi, także lepiej mieć do nich jakieś etui :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się takie trzonki nie są najfajniejsze, ale mam nadzieję, że szybko się nie zniszczą ;)

      Usuń
  7. Szczoteczka jest super, miałam jakiś czas temu taka z Biedronki i była super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczoteczka słodka, a pędzle dobrze się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka nie tylko słodka ale i fajnie działa ;)

      Usuń
  10. chciałabym mieć tą szczoteczkę do twarzy i chyba ją sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta szczoteczka do twarzy wygląda super :D Światełka też mam zamiar kupic do zdjęc :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka i światełka często goszczą na blogach

      Usuń
  12. Podobają mi się spodnie, zawsze chciałam mieć taką skórkową parę w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te światełka. Są jeszcze w zimnym odcieniu, które również posiadam. Szczoteczka jest super. Dzięki niej przyjemniejsza jest pielęgnacja twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam tylko takie i ciepłe światło mi się podoba

      Usuń
  14. Mam to sitko u mnie się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta szczoteczka jest super, sama kiedyś taka oglądałam ☺ fajnie te spodnie się prezentują 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka budzi największe zainteresowanie :)

      Usuń
  16. Ta misiowa szczoteczka musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle wyglądają na porządne. Ciekawe jak się będą zachowywać po kilkunastu użyciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy. Szczoteczka do twarzy i pędzle podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie są super, bardzo fajnie w nich wyglądasz, szczoteczka to ciekawy gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamówienie bardzo fajowskie ! Uwielbiam sklep Zaful jak i ROsegal > Te swiatełka też właśnie mi przyszły :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie drobniutkie światełka muszę sobie sprawić przy następnym zamówieniu. Zestaw pędzli też bardzo fajny, ja już mam od nich sporo pędzli i wszystkie bardzo dobrze się sprawują;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zamowienie! Uwielbiam gromadzic takie dodatki i gadzety!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zamówienie :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam te spodnie zamówić, ale ostatecznie zrezygnowałam :) fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szczoteczka jest urocza - nie widziałam jej wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajne zamówienie;) ciekawie wygląda ta szczoteczka

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię pędzle z takich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam to oświetlenie - fajne jest.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe akcesoria, podoba mi się szczoteczka do twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę poszalałaś ;)
    Bardzo fajne zakupy, to do oddzielania jajka jest super, przydałoby mi się :)
    Wszystko kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super zamówienie! :) szczoteczka skradła moje serce ❤ no jest przeurocza! :) spodnie bardzo Ci pasują i świetnie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam te spodnie, teraz w nich ciepło. pędzle ładne

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie udane zakupy :) szczoteczka do twarzy fajnie wyglda ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaaaaa <3. Kocham takie spodnie więc koniecznie muszę sobie zamówić kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta kociakowa szczoteczka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale dobroci :) szczoteczka urocza 😍 ja mam podobma ale nie jest taka fajowa 😁

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczoteczka do twarzy mnie zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczoteczka soniczna wygląda ślicznie :) A ten zestaw pędzli ogromny!

    OdpowiedzUsuń
  39. WOW! Ciekawe zamówienie! Najbardziej poobają mi się światełka i spodnie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne zamówienie udało Ci się zrobić! Najbardziej podobają mi się pędzle i szczoteczka soniczna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jedyną rzeczą, która nam się nie podoba są te spodnie :) Resztę same byśmy przygarnęły!

    OdpowiedzUsuń
  42. MAm te spodnie i jestem zadowolona z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tę samą szczoteczkę soniczną :D Jest urocza :D Ale jeszcze jej nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Te spodnie są śliczne. I ta szczotka soniczna slodka

    OdpowiedzUsuń
  45. Spodnie są super, a szczoteczkę mam bardzo podobną i super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  46. soniczna szczoteczka jest śliczna, właśnie mi przypominałaś żeby wyciągnęła swoją i naładowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda, że silikonowy pędzelek z pojemniczkiem już wyprzedany, bo to bardzo fajny gadżet. Zainteresowałaś mnie tą szczoteczką do twarzy. Chyba sobie ją sprawię przy najbliższym zamówieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam te światełka i są fajne, szczoteczka to hit

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne zamówienie. Ja jednak nie odważę się zamówić przez Internet spodni

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka śmieszna szczoteczka, nie widziałam jeszcze takiej

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo podobają mi się te lampki. Są doskonała dekoracją do domu i świetnym dodatkiem do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  52. Spodnie są piękne, dodaje je do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajnie prezentuje się ta szczoteczka soniczna.

    OdpowiedzUsuń
  54. Spodnie bardzo mi się podobają. Lubię gdy podkreślają nogi, a w tym przypadku właśnie tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  55. Lampki jak widać nie tylko na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo fajne zakupy, szczoteczka super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Szczotka ma super kształt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger