Relacja z blogokarnawału



Witajcie!

  Kochani dziś mam dla Was relacje ze świetnego wydarzenia, którym był blogokarnawał, czyli spotkanie blogerek. Wydarzenia miało miejsce 13 stycznia w Ostrowcu Świętokrzyskim w przyjemnej restauracji A'propos.  Co wydarzyło się tego dnia?


  Dzień 13 stycznia był dla mnie bardzo wyjątkowy i mimo że rozpoczął się ciężko, to zakończył przyjemnie. Tego dnia odbyło się spotkanie fantastycznych dziewczyn, które łączy wspólna pasja- blogowanie.  Na spotkanie wybrałam się z Kasią, która mogłam w końcu osobiście poznać, następnie dołączyły do nas druga Kasia i Asia, w takim gronie pojechaliśmy na spotkanie. Po dotarciu na miejsce spotkania naszym oczom ukazała się grupka pozostałych dziewczyn, więc z uśmiechem do nich dołączyliśmy i wszystko się zaczęło. 



  Naszym gościem była Pani Lucyna, która przedstawiła krótko firmę Dermacol i jej kosmetyki, które pierwszy raz widziałam i od razu zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Produkty marki zachwycają swoim działaniem, fantastycznym zapachem oraz szatą graficzną. Między czasie trwał obiad.



  Po zapoznaniu się z marką była chwila słodkości, czyli poczęstunek tortem, który przygotowała nam cukiernia u Ani. Tort był bardzo pyszny, lekki i idealny na deser. Prócz tortu każda z uczestniczek spotkania otrzymała pyszną babeczkę, która jednocześnie była winietką i wskazywała miejsce dla każdej z nas.



  Podczas spotkania każda z dziewczyn miała za zadanie napisać kilka słów o pozostałych uczestniczkach, co było świetnym pomysłem. Taka pamiątkowa kartka jest super rzeczą i przyjemnie będzie dzięki niej wracać do wydarzeń z tamtego dnia.


   Następnym elementem spotkania były prezenty od sponsorów (pokaże je wkrótce). Każda z nas otrzymała fantastyczne paczki, a w nich wiele kosmetyków i nie tylko. Organizatorki postarały się, aby produkty nas zachwyciły. Będzie wiele do testowania i tym samym recenzji na blogu.




  Celem spotkania była zbiórka pieniędzy na WOŚP. Każda z Nas wrzuciła do skarbonki jakąś sumę, która została przekazana organizacji i tym sposobem wsparłyśmy super cel. Pomoc i zbiórka na sprzęt dla chorych dzieci jest rewelacyjną inicjatywa i ja ją popieram.



  Czas spotkania to był czas wielu przyjemnych rozmów, żartów i śmiechu, za które każdemu dziękuję. Wydarzenie było bardzo udane, za co należą się gratulacje organizatorom: Asi, Paulinie i Gabi. Brawo dziewczyny, dostarczyłyście nam wiele emocji i momentów do wspominania, mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy. Miło było poznać tak wspaniałe osoby, choć część już znałam.



  Lubicie spotkania z koleżankami po fachu? Co myślicie o takich blogerskich wydarzeniach?

Pozdrawiam,
Anszpi



90 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam na żadnym blogerskie wydarzeniu ale ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie spotkania. Można spędzic miło czas ze świetnymi osobami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze na takim spotkaniu nie byłam ale widzę, że się dobrze bawiłaś! A kosmetyków to chyba będziesz miała na rok do przodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam się super, co do kosmetyków to licząc z tymi co miałam to chyba na dwa lata do przodu ;)

      Usuń
  4. Chętnie wzielabym udzial w takim spotkaniu ale nikt w okolicy nie organizuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie byłam na czymś takim, jednak od pewnego czasu mam na nie ochotę - zgłosiłam się na jedno, ale czy uda mi się na nie dostać - czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj gdyby byly organizowane u mnie w poblizu to chetnie bym sie zglosila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy jeszcze nie byłam na takim spotkaniu, musi być fajnie poznać osoby, które się np. czyta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to było drugie takie spotkanie i możliwość poznania osoby za drugiej strony monitora jest fantastyczna ;)

      Usuń
  8. bylam na 2 spotkaniach i bylo super <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z tą skarbonką na WOŚP:)
    Ja byłam na trzech spotkaniach tego typu, w tym na meet beauty:) super było!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spotkania to super pomysł. Warto rozmawiać o swojej pasji

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam nigdy na takim spotkaniu, bo ich w okolicy nie organizują :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno będzie co wspominać ;) poza tym bardzo fajny pomysł z tą kartką, super pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie spotkania szczególnie za możliwość poznania fajnych osób.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne są tego typu spotkania, dobrze się tak zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy lubię he nigdy nie byłam na takim spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie wybrałam się na imprezę dla blogerów, niby mam chęć, ale jakoś tak nigdy mi to nie wychodzi;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest chęć to już dobrze, potem trzeba jeszcze działać coś w tym kierunku :)

      Usuń
  17. Miałam przyjemność być na kilku spotkaniach blogerek i każde wspominam miło :) Sama nawet jedno organizowałam - wspaniała sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe wydarzenie. Szkoda, że w Gdańsku nic takiego nie organizują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pamiętam to w Sopocie coś było, trzeba poszukać informacji gdzie i kiedy będą takie spotkania :)

      Usuń
  19. to spotkanie na pewno było fantastyczne, widzę sporo znajomych twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji być na żadnym spotkaniu, ale to fajna sprawa musi być poznać na żywo koleżanki po fachu🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to super jest porozmawiać z kimś o takich samych zainteresowaniach ;)

      Usuń
  21. well meeting look fantastic,thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym się chętnie spotkała z kilkoma blogerkami, które znam jedynie wirtualnie. Czekam na takie spotkanie w mojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotkania przy herbatce zawsze spoko :) Niedawno zgłosiłam się na Meet Beauty, może uda się znowu wyściskać z koleżankami po fachu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno SUPER takie spotkanie,
    aż zazdroszczę 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie spotkania to zawsze fantastyczny czas! 0sobiście - uwielbiam! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęcia są autorstwa różnych osób ;)

      Usuń
  26. Takie spotkania są genialne! Grupa osób o wspólnych zainteresowaniach! Można poplotkować i poznać sporo nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie spotkania to fajna sprawa. Można wymienić się doświadczeniem i porozmawiać. Torcik wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie wzięłabym udziału ale bardzo lubię oglądać relacje z takich spotkań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie wzięłabyś udziału? Takie spotkanie są super :)

      Usuń
  29. Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz poszukać informacji czy nie ma takich w Twojej okolicy :)

      Usuń
  30. Z chęcią wzięłabym udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czy w mojej okolicy takie organizują, z resztą dopiero zaczynam więc raczej bym się nie załapała na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić, być może są takie spotkania blisko Ciebie ;)

      Usuń
  32. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, czego szczerze Ci zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważam, że takie spotkania to świetna sprawa, na żadnym jeszcze nie byłam ale myślę, że się to wkrótce zmieni

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale super! Musiało być na prawdę ciekawie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie byłam na żadnym blogerskim spotkaniu, ale mam nadzieję, że uda mi się kiedyś w takim uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe spotkanie :) Świetny pomysł z tymi muffinkami - winietkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, do tego na każdej były słodki kosmetyczny akcent ;)

      Usuń
  37. Takie spotkanie to świetna sprawa. Ja nie byłam jeszcze na żadnym.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tort wygląda smakowicie :D szkoda, że je nie miałam możliwości przebywania na żadnym takim spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy na takim spotkaniu nie byłam, ale kiedyś na pewno pojadę, żeby spotkać kilka świetnych dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam spotkanai blogerów, to niesamowite jak bardzo czujemy się rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki Anetka za miło spędzony czas. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger