Odżywka wzmacniająca włosy z ekstraktem z korzenia tataraku, O'Herbal

Witajcie!


  Podczas ostatniej włosowe promocji w Rossmannie -49% zrobiłam małe zakupy i już jestem po testach, więc przychodzę do Was z recenzją wzmacniającej odżywki do włosów z ekstraktem z korzenia tataraku firmy O’Herbal. Jak się sprawdził na moich włosach ten śmierdziuszek?




 Odżywka wzmacniająca włosy z  ekstraktem z korzenia tataraku- nadaje włosom wytrzymałość i sprężystość, ułatwia rozczesywanie. Receptura odżywki  nie zawiera  silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej, kwas mlekowy i witaminę PP.

Tatarak zwyczajny- łac. Acorus calamus, rodzina Acoraceae
Korzeń tataraku- zawiera ok. 5% olejków eterycznych, kwas askorbinowy (150 mg %) i substancje garbnikowe.
Ekstrakt z korzenia tataraku- posiada działanie wzmacniające, nadaje włosom siłę niezbędną do wzrostu.




  Produkt zapakowany jest w półprzeźroczyste opakowanie o zielonym zabarwieniu. Buteleczka o pojemności 500ml zakończona jest wygodną pompką, dzięki której zachowujemy higieniczność podczas stosowania odżywki. Na opakowaniu przyklejona jest etykieta informująca, z jakim produktem mamy do czynienia.


  Konsystencja odżywki jest średnio gęsta o białym zabarwieniu. Substancja dobrze wypływa przez pompkę i z łatwością rozprowadza się po włosach, nie spływa i nie zjeżdża z nich. Wydajność odżywki jest bardzo dobra, wystarczy niewielka ilość do pokrycia włosów.




  Zapach jest trudny do zniesienia, ciężki, mdlący. Nie wiem, co odpowiada za tą woń być może tatarak, jednak, nie wiem jak on sam pachnie. Zapach długo się utrzymuje na włosach, co dla mnie jest trudne do zniesienia, ale jestem w stanie to zaakceptować ze względu na działanie odżywki.


Skład:
  Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, PPG- 3 Caprylyl Ether, Niacinamide, Lactic Acid, Serenoa Serrulata Fruit Extract*, Acorus Calamus Rhizome Extract, Triceteareth-4 Phosphate, Caprylic/Capric Triglyceride*, Alcohol Denat, Glycerin*, Disodium Edta, Parfum, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hexyl Cinnamal, Geraniol.

  * składniki pochodzenia naturalnego




  Skład odżywki jest bardzo przyjemny prawie naturalny, mamy tutaj substancje nawilżające, ekstrakt z palmy sabaltowej, witaminę PP, kwas mlekowy. Dużym minusem jest tutaj alkohol denat, który wysusza włosy, a jest przed zapachem, więc jego zawartość % nie jest mała.


  Działanie odżywki na moje włosy jest bardzo dobre. Po nałożeniu jej na pasma pozostawiałam ją na czas nie dłuższy niż 20 minut i po tym czasie spłukiwałam chłodną wodą. Podczas płukania już czułam dobre efekty, włosy były niesamowicie śliskie i gładkie, co świadczyło o dobrych efektach po wysuszeniu. Przy czesaniu suchych włosów nie było problemu, szczotka gładko po nich sunęła. Włosy ostatecznie pozostawały gładkie, miękkie, nawilżone, dociążone, puszyste i całkiem dobrze się układały. Co do wzmocnienia włosów tutaj się nie wypowiem, ponieważ odżywkę nakładałam tylko na długość, omijając skórę głowy.




   Koszt odżywki mieści się w granicy 14-20zł (informacje z ceneo). Dostępność jest dobra, znajdziemy ją w wielu drogeriach.


  Znacie odżywkę z ekstraktem z tataraku? Jaki produkt marki Elfa Pharm jest Waszym ulubieńcem?


Pozdrawiam,
Anszpi

55 komentarzy:

  1. Mam ją, ale malutką wersję i u mnie włosy są faktycznie dociążone, ale aż za bardzo :P Mimo wszystko fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mocne dociążenie, dlatego zawsze jeszcze dokładam małą porcję odzywki jak włosy jej trochę wsiąknął :

      Usuń
  2. nie znam i chyba nigdy z tej firmy jeszcz nie mialam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas, coś sprawdzić tej marki i może właśnie tę odżywkę :)

      Usuń
  3. Za taką cenę chętnie bym wypróbowała tylko nie wiem czy zapach bym wytrzymała jak jest taki niefajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, ale niestety u mnie totalnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale włosy są różne i nie każde lubią to samo

      Usuń
  5. miałam tę odżywkę, świetnie wygładza włosy i ułatwiała rozczesywanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam wersje mietowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała zapach mięty? :)

      Usuń
    2. Bardzo ładny i świeży, troszkę jak mietowa pasta do zębów :), i utrzymywał się na włosach nawet dość długo po wyschnięciu

      Usuń
  7. Ciekawe czy sprawdziłaby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam miniature tej odżywki i ja lubiłam, moze kupię duże opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze się sprawdzała na włosach to warto kupić :)

      Usuń
  9. Trochę boję się teraz jej zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze wypróbować :)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie zapomnę to kupię ją bo mnie zaciekawiła ♥ Moje włosy są zniszczone, więc może choć troszkę mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować wszystkiego, aby podreperować swoje włosy :)

      Usuń
  12. mam wersję z lnem i ją lubię, ale ta też zapowiada się ciekawie, zapach myślę, że zniosę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się go zaakceptować ze względu na efekty odżywki :)

      Usuń
  13. Tej akurat nie miałam, ale mam z lnu i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy lubią płukankę lniana, więc i odżywka z lnem by się u mnie sprawdziła ;)

      Usuń
  14. tej konkretnej odżywki nie miałam, ale miałam tą wersję niebieską i jakoś mi nie podpasowała... ale może dam jej drugą szansę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam tylko ta wersje, ale czytałam że ogólnie wszystkie są dobre :)

      Usuń
  15. Szkoda, że dołożyli ten alkohol...

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej serii znam tylko jeden szampon, ale chyba na tą odżywkę tez się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba mam taką, ale nie jestem pewna, a może balsam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dobrze sprawdza to nie ma znaczenia co masz :)

      Usuń
  18. Nie mam swojego ulubieńca tej marki - uważam, ze są to produkty dobre, ale bez szału :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat tą markę dopiero poznaję. Mam odżywkę w sprayu - pięknie pachnie i bajecznie się po niej rozczesuje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem na początku drogi z tą firmą, ale jak na razie jest dobrze :)

      Usuń
  20. Używałam i średnio mi się podobała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy są inne to i efekty się różnią, a co było nie tak?

      Usuń
  21. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować 😁 muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że moja recenzja Cię do tego nakłoniła :)

      Usuń
  22. też ją mam, dla mnie pachnie trawą :D

    OdpowiedzUsuń
  23. tego produktu jeszcze nie miałam, ale mam odżywkę wzmacniającą w sprayu z tej samej chyba nawet serii i nie mogę się doczekać aż zacznę jej używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam je w moim Rossmannie i miałam na nie chęć ale uświadomiłam sobie że mam jeszcze niezły zapas odżywek... choć wiadomo kosmetyków do włosów nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam wersji lnianej i ona na szczęście przyjemnie pachnie :) całkiem fajnie działała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym roku odpuściłam sobie Rosska :) Może niepotrzebnie? =\

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat szukałam takiej odżywki, muszę ją sobie zamówić
    zapraszam do siebie -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  28. firme kojarze, ale szczerze - nigdy nic nie uzywalam !

    OdpowiedzUsuń
  29. mam od nich płyn do zwiększania objętości wlosow. moze nie daje efektu wow ale go lubię

    OdpowiedzUsuń
  30. O tej marce słyszymy po raz drugi dzisiaj :) Może i my się skusimy :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger