Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion



Witajcie!

  Patrząc na etykiety dotyczące bloga firma Marion, pojawia się najwięcej razy wśród innych marek i to nie bez powodu. Kosmetyki do włosów Marion są jednymi z moich ulubionych produktów, dobrze działają, są łatwo dostępne i w niskich cenach. Dziś kolejna recenzja produktu Marion, a mowa o wzmacniającej odżywce do włosów skłonnych do wypadania.
 
Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion
  Laboratorium Naukowo-Technologiczne Marion opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E.
W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów.


  Jednym z produktów linii Argan Profesjonal jest intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania.

  Odżywka znajduje się w wygodnym opakowaniu o pojemności 400g. Butelka wykonana jest z plastiku w kolorze złotym, zawiera niebiesko czarne napisy, które bardzo fajnie komponują się z całością. Pojemnik posiada wygodną i higieniczną w użyciu pompkę, która dozuje odżywkę ze środka bez możliwości wsadzenia tam palców, a razem z nim bakterii.
 
Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion

   Konsystencja odżywki jest zbita o mlecznym kolorze. Po roztarciu jej w dłoniach robi się przyjemna  kremowa, łatwo rozsmarować ją na włosach, z których nie spływa. Wydajność jest bardzo dobra, wystarczy niewielka ilość odżywki do nasmarowania całych włosów (mam je za łopatki).

  Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Typowy dla wszystkich produktów Mariona, jednak najbardziej podobny jest do zapachu mojej ulubionej odżywki w spray 7 efektów z olejkiem arganowym.

Skład:



  W skład odżywki wchodzą:
- organiczny olej arganowy
- proteiny ryżowe- mają zdolność wypełniania ubytków w strukturze włosów, dzięki czemu chronią je przed dalszym zniszczeniem.
Nawilżają włosy i skórę głowy, przywracając im blask i zdrowy wygląd.
- biotyna (witamina H) - korzystnie wpływa na metabolizm skóry głowy, stymulując przyrost włosów.
Wspomaga wytwarzanie keratyny i chroni przed nadmiernym wypadaniem.
- hydrafeel-3 - nawilża, ułatwia rozczesywanie i zapobiega łamliwości włosów.

  Odżywka całkiem fajnie sprawdza się na włosach, które po jej użyciu są miękkie, wygładzone, sypkie i  błyszczące. Dobrze wpływa na rozczesywanie włosów i ich późniejsze układanie.  Odżywka nadaje się do emulgowania oleju przed myciem, sprawdza się także jako baza do stworzenia swojej odżywki, dodawanie do niej półproduktów sprawia, że wychodzi z niej lepiej działający produkt. Co do wpływu odżywki na wypadanie włosów nie jestem w stanie się wypowiedzieć, ponieważ używałam jej tylko na długości włosów, nie nakładałam na skórę głowy.

  Koszt odżywki to cena ok. 8zł. Dostępna jest np. w biedronce.
 
Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion

  Znacie nową linie kosmetyków do włosów z Mariona? A może miałyście okazje poznać bliżej opisaną odżywkę?

Pozdrawiam,
Anszpi

28 komentarzy:

  1. jakoś rzadko sięgam po kosmetyki Marion, u mnie niestety średnio się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon i odżywkę, muszę je właśnie otworzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem jej ciekawa: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odżywki, ale z Marion polubiłam ostatnio ich nowe olejki, mają krótkie składy. Ich działanie oceniam wysoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je ale jeszcze nie miałam okazji sprawdzić ich działania :)

      Usuń
  5. Nie znam tej nowej linii, ale na razie się nie skuszę bo wolę mniejsze odżywki, te duże za szybko mi się nudzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem, dlatego często oddaje odlewki :)

      Usuń
  6. Już dawno nie używałam nic do włosów od Mariona (poza jedwabiem w sprayu) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji, ale też nie sięgam bo te produkty się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie sprawdzają ale każde włosy są inne i co innego lubią

      Usuń
  8. Odżywka w niskiej cenie i dużej pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8zł za taką pojemność? :) Jak spotkam w Biedronce to wezmę by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak skończą mi się moje produkty, to pewnie się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z jej działania :)

      Usuń
  11. Ja z tej firmy znam jedynie serum do zabezpieczania końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ją w Biedronce, ale kosmetyki Marion się u mnie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger