Olejek do włosów z czarnuszki, Vatika



Witajcie!



  Olej z czarnuszki od jakiegoś czasu zyskał sympatię wielu osób, tak więc i ja postanowiłam sprawdzić jego działanie. Po przeczytaniu kilku recenzji zdecydowałam się na olej z domieszką innych składników od Vatiki. Czy to był dobry wybór?

  
Olejek do włosów z czarnuszki, Vatika

 Olej do włosów Vatika z czarnuszki. Posiada właściwości głęboko odżywcze, kondycjonujące, przywraca zdrowy wygląd i blask włosom zniszczonym, zawiera ponad 58% kwasu linolowego, który bardzo poprawia kondycję i zdrowie skóry głowy. Olejek z czarnuszki został uznany jako jeden z olei przyśpieszających wzrost włosa i jest bogatym źródłem witamin i minerałów.
 
Olejek do włosów z czarnuszki, Vatiki
 
  Olejek został wlany do plastikowej butelki o pojemności 200ml. Opakowanie jest proste i przeźroczyste z dużym otworem, który zawsze wylewa więcej oleju, niż potrzebuje. Kolorowa etykieta na butelce przyciąga do siebie wzrok i jest zauważalna.



  Konsystencja olejku jest rzadka i nie tak lepka i ciężka jak inne oleje. Ma ciekawy oryginalny kolor, który wpada w czerń z poświatą koloru czekolady. Produkt jest bardzo wydajny, mimo używania go już długi czas (ok. 3 miesiące) zużyłam dopiero 1/3 opakowania, a nigdy go sobie nie żałowałam.

 
Olejek do włosów z czarnuszki, Vatika


  Zapach olejku dla mnie jest bardzo ciężki i trudny do zniesienia. Początkowo wydawał mi się fajny i ciekawy, a teraz powstrzymuje mnie przed użyciem solo olejku.  Niestety nie potrafię go do niczego porównać, być może tak pachnie czarnuszka, ale pewności nie mam, ponieważ  od jakiegoś czasu mam czysty olej z czarnuszki i pachnie całkiem inaczej.



Skład:

  Canola Oil, Idopropyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Nigella Sativa Seed Extract, Rubus Fruticosus Extract, Persea Gratissima oil, Phyllanthus Emblica Fruit Extract, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Olea Europea Fruit Oil, Elaeis Guineensis Oil, Phenyl Trimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Rosmarinus Officinalis Oil, Tocopherol Acetate, BHT, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 61565 ( D&C Green No.6 ), CI 26100 ( D&C Red No.17 ), CI 47000 ( D&C Red No.11 ).


Olejek do włosów z czarnuszki, Vatika (skład)


  A teraz czas na działanie opisanego oleju. Po nałożeniu go na włosy przed myciem sprawia, że pozostają one miękkie, gładkie, dociążone, nawilżone (poprzez zatrzymanie wody we włosie), włosy poprawiają swoją  jakość stają się mocniejsze i bardziej elastyczne. Olejku nie nakładałam na skórę głowy mimo, że producent daje taką możliwość, i nie wiem jakie było by jego działanie na nią. Dodanie olejku do maski lub odżywki poprawia i wzmaga jej działanie, świetnie sprawdza się w duecie z maską avocado i miód. Olejek łatwo się zmywa przy pierwszym myciu szamponem, nie potrzebuje dwukrotnego mycia.

  Mimo jego fajnego działania nie będę dalej go używać przez trudny zapach, ale jako dodatek do gotowych masek lub div na pewno jeszcze nie raz wykorzystam.



  Koszt olejku to ok. 16zł, co jest dość niską ceną za działanie i pojemność opakowania.  Olejek można kupić praktycznie w każdym sklepie internetowym, aptece lub dobrze wyposażonej drogerii.

 
Olejek do włosów z czarnuszki, Vatika



  Znacie olej z czarnuszki lub ten olejek? Jaki jest Wasz ulubiony olej w pielęgnacji włosów i nie tylko?



Pozdrawiam,

Anszpi

23 komentarze:

  1. Miałam kiedyś olej z czarnuszki, ale innej firmy, lecz z tego co pamiętam na moich włosach słabo się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O czarnuszce słyszałam już w początkach włosomaniactwa ale jak do tej pory to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także od dawna o nim słyszałam, ale bardziej znany stał się jakiś czas temu :)

      Usuń
  3. A dziś go widziałam w sklepie i zastanwiałam sie nad zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest, choć ja chyba wolałabym zastosować czysty olej bez BHT;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie im mniej tym lepiej, a jesli chodzi o oleje to juz w ogole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o ilość jaką nakładasz na włosy czy o ilość zapasów? :)

      Usuń
  6. Słyszałam o nim całkiem sporo, ale osobiście go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olej z czarnuszki, sprawdza się u mnie świetnie :) ale tego oleju z Vitaki jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam przygodę teraz z czystym olejem i zobaczymy jak będzie :)

      Usuń
  8. szkoda, że ma taki zapach, ale może kiedyś wypróbuję - w końcu działanie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak działanie jest najważniejsze ale czasem nie warto się męczyć z takim zapachem

      Usuń
  9. Niedawno opisywałam u siebie inny olejek tej firmy. Nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w sumie nie znam się zbytnio na olejków, ale słyszałam, że konkretnie ten fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pije olej z czarnuszki. Na noc smaruje twarz. Na wlosy nalozylam raz. Narazie uzywam go zbyt krotko zeby ocenic jego dzialanie. Ale smak i zapach ma wg mnie ojropny.

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam go ostatnio w sklepie i zastanawiałam się czy go nie kupić. 2 razy miałam go w rece i odłożyłam :) ale chyba się wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Testowałam jakąś starszą wersję tego olejku (z parafiną na pierwszym miejscu) i zupełnie mi nie pod pasował. Widzę, że marka zdecydowała się na zmianę opakowania i składu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie lubię olejów w pielęgnacji słów.

    OdpowiedzUsuń
  15. A używałaś może czystego oleju z czarnuszki? Jestem bardzo ciekawa jego działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger