czwartek, 4 maja 2017

Idealna.pl- portal, który musisz poznać



Witajcie!

  W internecie istnieje mnóstwo różnych stron i portali, które warto znać i śledzić. Dziś chcę Wam przedstawić nowy portal w sieci jakim jest Idealna.pl. Zapraszam.


  Idealna.pl jest to miejsce, w którym można poczytać o kosmetykach, pielęgnacji i urodzie. Możemy na nim znaleźć wiele promocji z takich drogerii jak Douglas, Natura, Hebe, Rossmann, Sephora, Super-Pharm. Oczywiście na stronie nie brakuje ciekawych artykułów a także recenzji kosmetycznych, oczywiście najbardziej mnie zainteresowały te dotyczące włosów. Na stronie możecie także poznać top 100 najlepszych blogów urodowych, są one wybierane na podstawie danych z SimilarWeb.

  Portal prężnie się rozwija i dzięki temu ma na swoim koncie ponad 42 000 fanów na facebooku oraz 400 obserwatorów instagrama. Serdecznie Was zapraszam do powiększania tych licz, poprzez polubienie i obserwację.



  Na koniec chcę Wam powiedzieć, że zostałam ambasadorką portalu, co jest dla mnie dużym wyróżnieniem. Mam również nadzieję, że od dziś zostaniecie stałymi czytelnikami strony.

Znacie stronę Idealna.pl?

Pozdrawiam,
Anszpi

26 komentarzy:

  1. ja już mam dość tych portali. natworzyło się tego jak grzybów po deszczu, a wszędzie dokładnie to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie swoje ulubione, które czytam i nie uważam że wszędzie jest to samo :)

      Usuń
    2. Ja sie zgadzam z Monika. Zostalas akbasadorka wiec wiadomo ze bedziesz bronic tej strony :) ale tez uwazam, ze za duzo juz tego wszystkiego a kazda strona taka sama

      Usuń
    3. Dziewczyny może nie do końca dobrze mnie zrozumiałyście i nie zmuszam Was do czytania tej strony.

      Załóżmy, że wszędzie jest to samo i mamy dwie strony XXX i ZZZ. Czytelnik 1 czyta tylko XXX a 2 tylko ZZZ i tym samym nie znają drugiej strony i nie przeszkadza im, że są tam podobne treści. Nawet jeśli obie te osoby czytają obie strony i tematy są powtarzane, to na pewno nie są identyczne, różni je styl pisania chociaż.

      Tak jest z blogami jest ich bardzo dużo i na wielu są recenzję np. tego samego kosmetyku i niby to samo a jednak każda z recenzji jest inna. Jednej osobie odpowiada opakowanie, konsystencja i zapach a drugiej nie i inaczej to opisuje, tak samo z działaniem u jednego jest dobre a u drugiego nie. Produkt ten sam a opinie rożne tak samo jest na takich portalach.

      Usuń
  2. zupełnie nie znam tej strony;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    również jestem ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czytałam Twój wpis a później widziałam Twoje logo na stronie ;)

      Usuń
  4. Zajrzę, dziękuje za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, również otrzymałam propozycję takiej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaproponowali. Wysyłali chyba "z rozdzielnika". Ja nie miałam ochoty ich reklamować.

      Usuń
  6. Gratuluję współpracy:D
    Chętnie zerkne do tej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, bo w sumie nie wchodzę na takie portale ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa nazwa strony. Nie znam, ale muszę zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa różni się od innych takich stron co jest oryginalne :)

      Usuń
  9. Gratuluję zostania ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o nim nie słyszałam ale chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaproponowali wszystkim blogerkom do których mieli możliwość kontaktu. Nie jest to specjalne wyróżnienie... :-) Ja im odmówiłam , bo ta "współpraca ambasadorska" to dosyć jednostronny układ... :-) Trzeba ich reklamować - oto główny cel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca się z Tobą zgodzę. Portal także reklamuje blogi swoich ambasadorek, więc jest to w pewnym sensie wymiana

      Usuń

Skoro tu jesteś zostaw po sobie znak, będzie mi z tego powodu bardzo miło. W wolnej chwili zajrzę do Ciebie, nie musisz zostawić linku.

Anonimowi także mogą zawierać głos.