Niedziela dla włosów 56. Na bogato



Witajcie!

  Dziś mam dla Was relacje z wczorajszej pielęgnacji włosów. Nie tylko zajęłam się zadbaniem o pasma, ale także postanowiłam wrócić do grzywki na bok i samodzielnie ją zrobiłam przy użyciu poziomicy z AliExpress. Co oprócz cięcia spotkało moją czuprynę?

  Suche włosy spryskałam antyoksydacyjnym sprayem na bazie wody szungitowej Kratti i na to nałożyłam olejek odbudowujący z Yves Rocher na 4 godzinki. Po tym czasie olej zemulgowałam odżywką z tej samej serii z YR i umyłam włosy dwukrotnie szamponem Babydream. Następnie na odsączone z wody włosy nałożyłam maskę odbudowująco-odżywczą z Montibel-lo. Maska na włosach spędziła ok. 30 minut po czym spłukałam ją chłodną wodą. Włosy podsuszyłam suszarką używając chłodnego nawiewu. Na lekko wilgotne pasma nałożyłam na koniec odrobinkę oleo-kremu Cavior z Biovaxu.
 
Kłaczki związałam w kitkę przez co są na nich odciski.
 Włosy po takiej pielęgnacji są wygładzone, dociążone, miękkie, nawilżone, sypkie, przyjemne w dotyku i błyszczące. Taka bogata pielęgnacja posłużyła kosmykom, dlatego będę często ją stosować, aby jak najbardziej zbliżyć się do perfekcyjnych włosów.

Kochani a jak się mają Wasze pasma?

Pozdrawiam,
Anszpi

25 komentarzy:

  1. muszę wprowadzić sobie taką niedzielę do pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  2. No i mój luby Biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włoski. :) Nigdy nie próbowałam oleo-kremów, ale chyba się skuszę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego sposobu z poziomicą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem jedna z nielicznych u których oleokremy nie zrobily nic.Uzywam do zabezpieczenia koncowek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, bogata niedziela;) Wg mnie to już masz perfekcyjne włosy;) Gęste, gładkie i błyszczące, są super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez planuje cięcie przy najbliższej okazji, poziomica tez mi wpadła w oko, ale nie do grzywki tylko na cała długość włosów i tez zamierzam ją zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio wprowadziłam olejowanie na mokro z niewielkim dodatkiem serum i chyba ta metoda o wiele lepiej się spisuje niż olejowanie na sucho.
    Ciekawa jestem tej poziomicy i efektu grzywki-sama mam ochotę na jakąś zmianę, może na grzywkę właśnie, ale chyba wybiorę się z tym zamiarem do fryzjera:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą maskę z montibello :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny połysk! Moje włosy ostatnio przechodzą z kolei fazę buntu i same nie wiedzą, czego chcą. Niby są miękkie i gładkie, jednak wciąż brakuje im "tego czegoś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja mam wrażenie, że one błyskawicznie rosną? :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie pokażesz zdjęcia tej grzywki? Też mam tę poziomicę ale jeszcze jej nie przetestowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej, same dobroci w koszyczku które znam i lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie błyszczą Twoje włosy :) Widać, że bogata pielęgnacja im służy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jestem pod wrażeniem bujności i miękkości bijącej ze zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie błyszczą się Twoje włosy. Nie wiem czy na kręconych wyskoporowatych włosach kiedyś uda mi się uzyskać taki efekt. Oleokremy u mnie nic specjalnego nie robią choć ładnie pachną. Zabezpieczam nimi końce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ one się pięknie prezentują! :D
    Niesamowita gęstość, miękkość i połysk. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne masz te włosy! Naprawdę Ci ich zazdroszczę, moje są w fatalnym stanie :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger