niedziela, 19 lutego 2017

Niedziela dla włosów 55. Herbata na zdrowe gardło



Witajcie!

  Tak, tak dobrze widzicie do pielęgnacji włosów użyłam herbaty na zdrowe gardło z Herbarium. Skąd ten pomysł? Kilka miesięcy temu oglądałam filmik Agnieszki, która właśnie zastosowała tą herbatę na swoje włosy. Gdy w biedronce trafiłam na nią od razu wrzuciłam do koszyka z zamysłem, aby użyć jej jako płukanki. Czy moje włosy ją zaakceptowały?


  Na początek pielęgnacji w włosy wmasowałam olejek odbudowujący z Yves Rocher i trzymałam go 4 godziny. Po tym czasie na naolejowane włosy nałożyłam odżywkę z tej serii co olejek, czyli odbudowującą z olejem jojoba i pozostawiłam na 15minut. Włosy umyłam szamponem Babydrem, który połączyłam z ekstraktem z korzenia bazylii. Umyte i dokładnie odsączone pasma spryskałam letnią herbatą przygotowaną z jednej saszetki w ok. 100ml wody. Włosy zostawiłam do naturalnego wyschnięcia. 

  Kosmyki po umyciu były takie normalne, w momencie nałożenia na nie herbaty stały się przyjemne w dotyku i śliskie, w trakcie wysychanie efekt ten się wzmagał. Dziś gdy są suche jestem z nich bardzo zadowolona, są aksamitnie gładkie i śliskie, sypkie, nawilżone, mięciutkie i błyszczące. Efekt jest tak dobry niczym po użyciu odżywczej maski. Wywaru nie nałożyłam na skórę głowy, ale myślę że efekt równie byłby fajny i kolejnym razem na pewno i w ten sposób sprawdzę herbatę.


Skład herbaty:
- ziele macierzanki 37%
- siemię lniane 22%
- owoc kopru włoskiego 18%
- owoc anyżu 18%
- ziele tymianku 5%

  Ziołowa herbatka ma bardzo specyficzny wyrazisty ziołowy zapach, nie wiem czy mi się on podoba przy przeszkadza. Na szczęście z momentem wysychania włosów ulatnia się.

  Herbata na zdrowe gardło dostępna jest tylko w biedronce i za 20torebek zapłacimy 2,99zł. Cena jest niska a działanie rewelacje, dlatego gdy ją spotkacie to kupcie i koniecznie przetestujcie na swoich włosach.

Pozdrawiam,
Anszpi

17 komentarzy:

  1. wow! Ale efekt!
    Muszę kupić i wypróbować :)
    G.

    OdpowiedzUsuń
  2. A herbatkę warto zaparzyć na zdrowej wodzie przefiltrowanej wodzie :) Taka herbatka zyskuje wtedy na smaku i na zdrowotności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt ;) włosy są puszyste

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie pomyślałam by taką herbatę zastosować na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam, użyłam i jest WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ja dziś testuję ją jako podkład pod olej :)

      Usuń
  7. O! Dobrze wiedzieć. A ostatnio patrzyłam na tą herbatę, ale po prostu ze względu na skład (lubię wszelkie zioła do picia). A tu proszę i na włosy super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, nieźle! Nie spotkałam się wcześniej z używaniem herbaty do włosów. Muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym aby herbata służyła do pielęgnacji włosów, muszę poszukać w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  10. o ciekawostka :) muszę się wybrać do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno wypróbuję ;) Póki co używam z Lidla o podobnym składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też po tym filmiku nabrałam ochoty na spróbowanie tej herbatki, ale w końcu jakoś się nie skusiłam... i teraz załuję :D. Ale nic straconego, bo ta herbatka jest chyba cały czas w Biedronce z tego co widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ma skład. Myślałam, że z herbaty zrobiłaś płukankę, a tych nigdy nie chce mi się robić. Spray to co innego-może kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A widziałam tą herbatkę ostatnio;p Pewnie działa osłonowo na bolące gardło, dlatego i na włosach tworzy powłoczkę i tak fajnie zadziałała;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbatka na włosy, kto by pomyślał...

    OdpowiedzUsuń

Skoro tu jesteś zostaw po sobie znak, będzie mi z tego powodu bardzo miło. W wolnej chwili zajrzę do Ciebie, nie musisz zostawić linku.

Anonimowi także mogą zawierać głos.