Fazy księżyca, znaki zodiaku a włosy


Witajcie!

  Często słyszymy jak ważny w życiu jest kalendarz księżyca. Ma on wpływ na nas, na to co nas otacza a także nasze włosy. Poznajcie zatem informacje dotyczące naszych włosów, na które ma wpływ księżyc i znaki zodiaku.



 Fazy księżyca i ich znaczenia dla włosów:
- Faza nowiu- w tym czasie nie widzimy księżyca. W okresie nowiu nie należy obcinać włosów, ponieważ staną się one słabe i będą wolniej rosły. 
- Pierwsza kwadra- widzimy prawa połowę tarczy księżyca, kiedy rośnie. Obcinając włosy a głównie końcówki w tym czasie sprawiamy, że będą one szybciej rosły, staną się mocniejsze. Najlepszy czas na zabieg to 12.00-18.00 
- Pełnia- widzimy cały księżyc. Jest to najlepszy czas na duże cięcie, po czym włosy staną się mocniejsze, gęstsze i zaczną szybciej rosnąć. Polecany czas na cięcie to od ranka do południa. 
- Ostatnia kwadra- księżyc maleje i widzimy jego lewą cześć. Jeśli chcemy, aby włosy powoli rosły to dobry czas na ich skrócenie. Cięcie najlepiej wykonać między rankiem a południu.



  Jeśli księżyc będzie w konstelacji z znakami:
- Lwem i Wagą, to po cięciu włosy staną się mocniejsze. Lew dba o siłę włosów, a Waga sprzyja stylizacji
-Wagą a Strzelcem, po koloryzacji włosy na dłużej zachowają dany odcień.
- Panną, Strzelcem i Baranem, podczas farbowania kolor wyjdzie jaśniejszy
- Rakiem, Rybami i Skorpionem, jest to zły czas dla włosów i w tym okresie lepiej ich nie odcinać i farbować 
  

  Kolor włosów a znak zodiaku:
- Odcienie pasujące  dla znaków Baran, Lew , Strzelec to ciepły brąz i czerwieni, jasny orzech, orzech laskowy, miedziany, miedzianozłoty, mahoniowy, rubinowy, lisi rudy, marchewkowy, złoty kasztan, ciemny kasztan, czekoladowy brąz, ciemny brąz
- Odcienie pasujące dla znaków Byk, Panna, Koziorożec to chłodne kolory gorzkiej czekolady, czerń, hebanowy, espresso, indygo, granat
- Odcienie pasujące dla znaków Ryby, Rak, Skorpion to ciepłe i  ciemne blondy, jasne brązy, koniak, miód, karmel, bursztyn  
- Odcienie pasujące dla znaków Bliźnięta, Waga, Wodnik to zimne i chłodne blondy, platyna, perła, popiel, szary



  Kto się zgadza, że odpowiadają mu odcienie włosów zgodne z jego znakiem? Bierzecie pod uwagę fazę księżyca przy pielęgnacji włosów?

  Ja jako wodnik nigdy nie miałam włosów takich jakie są mu przypisywane. Co do faz księżyca nieraz wybierałam termin cięcia w czasie pierwszej kwadry lub pełni. Czy to działa nie wiem, ale na pewno nie szkodzi. 


Pozdrawiam,
Anszpi


28 komentarzy:

  1. zwszokowałaś mnie wpisem o znakach zodiaku a kolorach włosów! :O wszystkie moje koleżanki, mama i siostry noszą właśnie te kolory i żadne inne by im nie pasowały :O super wpis, czytałam z ogromnym zaciekawieniem! bardzo przydatne informacje (nawet jeśli wychodzi na to że obciłam 1/2 włosów w złej faze księżyca :P ) POZDRAWIAM, KLAUDIA
    FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się nie zgodziła z tym kolorem i znakiem zodiaku. Jestem Bliźniakiem i te kolory, które napisałaś to raczej nie moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem Bliźniakiem i też kompletnie nie pasują :D

      Usuń
  3. Ciekawy wpis. Dla mnie kolorystka się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia :D ale mój kolor faktycznie pasuje do znaku zodiaku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Wagą , miałam raz w życiu platynę ale taką chamską aż siwą, wyglądałam strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy piszesz. Pasuje kolor włosów do mojego znaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie coś się nie zgadza :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor włosów do mojego znaku raczej się zgadza;) I ciekawa jestem, czy rzeczywiście włosy obcięte w ostatniej kwadrze będą wolniej rosły, bo właśnie wtedy je ścięłam;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie za ten komentarz zostanę Komentatorem miesiąca, ale trudno ;)
    Przy okazji - miesiąc to staropolska nazwa Księżyca, więc zostanę komentatorem Księżyca ;)
    Do rzeczy.
    O mojej fryzurze ludzie mówią, że podobna jest do Księżyca w pełni. Tak doskonale odbija światło. Zero włosów :)
    Koniec komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem spod znaku ryb i mam jasne włosy :) Co do księżyca, jest niezbadany. Zawsze dziwiły mnie przypływy i odpływy morza i jego wpływ na nie. Dla mnie jest w tym jakaś magia i bardzo możliwe, że i na włosy ma ona znaczenie. Ciekawa spawa :) Pozdrawiam serdecznie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój kolor włosów zgrywa się ze znakiem z zodiaku. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tym nie miałam zielonego pojęcia, ale jestem w stanie w to uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś w tym chyba jest.Jestem spod znaku wagi i najlepiej właśnie czuję się w odcieniach chłodnego blondu

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej nie wiedziałam o czymś takim wcześniej:D jestem miodową blondynką jako rak zgadza się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To kompletnie nie są zagadnienia dla Myszy twardo stąpających po ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem Koziorożcem i jestem blondynką :D
    Z wyboru, ale zawsze to blond :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie kolor włosów także się zgadza (jestem Lwem) i najlepiej się czuję właśnie w tych odcieniach. Jeśli zaś o farbowanie chodzi, to sprawdzam kiedy jest na to najlepsza pora i wtedy farbuję. Kolor się ładnie trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahaha :D Nigdy o tym nie słyszałam, ale to bardzo ciekawe ;) Chociaż umówmy się, że z tym kolorem włosów dobranym do znaku zodiaku to z mocnym przymrużeniem oka chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykły post! O związku pomiędzy czasem na cięcie/farbowanie a fazami księżyca słyszałam nie raz, jednak korelacja kolory-znaki zodiaku była mi nieznana. Sama jestem Bliźniętami i odpowiadające mi odcienie pasują jak ulał! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. W życiu nie czułabym się dobrze w kolorach propnowanych dla mojego znaku, próbowałam i zawsze wracałam do mojego popielatego blondu.
    https://mojaszkolaangielskiego.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ciepłe i zimne blondy się zgadzają ze znakiem zodiaku - jestem Raczkiem :)
    O podcinaniu włosów i fazach księżyca słyszałam, tak samo jak mówi się o wyrywaniu zębów, ale raczej nie przykładam do tego wagi

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz o tym czytam :D . I faktycznie bardziej podobam się sobie w ciepłym odcieniu blondu niż w popielach - jestem skorpionem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kolorki, które wypisałaś całkiem zgadzają się z moim znakiem zodiaku, ale już mamie nie :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwne..w tym artykule pisze ze podczas nowiu wlosow nie powinno sie obcinac a w linku ponizej w tekscie doradzono obcinac....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger