Niedziela dla włosów 49. Serum olejowe



Witajcie!

  Od dłuższego czasu planowałam zrobić serum olejowe i sprawdzić jego działanie na moich włosach. W końcu po zamówieniu kilku półproduktów postanowiłam je umieszać i zastosować.

  Rano na skórę głowy nałożyłam kozieradkę (opakowanie po rzepie) i wykonałam masaż. W południe włosy zmoczyłam letnią wodą, odsączyłam i nałożyłam na nie wcześniej przygotowane serum, włosy spięłam w koczka i nałożyłam na głowę czepek z turbanem. Mieszanka na włosach spędziła ok. 1.5godz następnie całość zmyłam szamponem odbudowującym z YR. Włosy spłukałam chłodną wodą i pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia. Suche zabezpieczyłam serum z Dove.

Serum olejowe przygotowałam z:
- odrobina olejku odbudowującego z YR
- olejek arganowy z Lotona
- 5 kropli mleczka bawełnianego
- 5 kropli ekstraktu z aloesu
- odrobina odżywki z Nivea
- szczypta mixu witaminowego
- odrobina wody
 
  Wszystkie te składniki dałam do butelki z atomizerem i dokładnie wstrząsałam aby zawartość się połączyła a witaminy rozpuściły w wodzie. Wyszło sporo serum, dzięki czemu bardzo dokładnie pokryłam nim włosy.


  Efekty zastosowania serum olejowego spodobały mi się i żałuję że tak późno je wypróbowałam. Włosy stały się bardzo miękkie, mocno nawilżone, gładkie, dociążone, sypkie, błyszczące. Kosmyki są tak miłe w dotyku, że chce się je głaskać. Na czubku jak widać szaleją baby hair :). Kolejnym razem serum nałożę na umyte wcześniej włosy i mam nadzieję, że efekty będą jeszcze lepsze.

Stosowaliście kiedyś takie serum? Jakie były efekty?

Pozdrawiam,
Anszpi

25 komentarzy:

  1. Wow :) takiego serum nie miałam :)
    Musiałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy! Ja wykonałam niedawno swoje serum ale była to kompletny nie wypal. Zmieszałam parę olejków które miałam w domu + odzywa i trochę wody. Włosy miałam bardzo obciążone chociaż użyłam tego specyfiku przed myciem szamponem ;-) U Ciebie serum spisało się idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie miksy z olejami :) bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt i włosy śliczne:) Ja jeszcze nie stosowałam takiego serum:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stosowałam takiego serum, a u Ciebie efekty są naprawdę świetnie - włosy lśnią i są odpowiednio dociążone. U mnie baby hair szaleją jeszcze gorzej, ale cieszę się z tego, bo chociaż mam gęstszą czuprynę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje także mnie cieszą, ale nieraz są wkurzające :)

      Usuń
  6. Bardzo często tak robię i właśnie efekty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam, ale nie wiem dlaczego przestałam :o Dawało u mnie o wiele lepsze efekty niż olejowanie włosów, ale myślę że wrócę do tego kiedy wykończę olej kokosowy, który jest genialny solo. Widać że u Ciebie ta metoda się sprawdza więc popróbuj wiele kombinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie witaminy tam rozpuściłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowy mix witamin w proszku, który zawiera witaminy: B3(PP), B5, B6, C, E

      Usuń
    2. Mix witaminowy https://e-naturalne.pl/pl/p/Mix-Witaminowy/833

      Usuń
  9. Włosy świetnie wyglądają;) A serum uwielbiam i zawsze jest niezawodne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Efekt jest niesamowity. Muszę zrobić takie serum.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne :)
    U mnie też było tym razem serum, ale niestety sama później zepsułam efekt.

    Jak u Ciebie sprawdza się ten szampon? Dobrze oczyszcza? Nie wysusza włosów? Właśnie szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest bardzo dobry i go lubię, tutaj możesz o nim przeczytać http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/2015/11/szampon-odbudowujacy-z-olejkiem-jojoba.html

      Usuń
  12. super pomysł z tym serum, jestem pewna, że przysłużyłoby się moim suchym włosom

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne włosy, świetny efekt :) muszę spróbować takiego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, pierwszy raz słyszę o takim serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega piękne, w dodatku ten blask.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować, bo rozdwajają mi się końcówki :/
    Zapraszam :)
    WET-STREETS

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię tej pacianiny związanej z przygotowaniem serum. Oleje dodaję do masek po myciu i efekty mnie zadowalają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger