piątek, 5 czerwca 2015

Intensywna odżywka z cudownymi olejkami, Garnier Ultra Doux

Witajcie!


  Odżywka z olejkiem arganowym i kameliowym to mój KWC. Dlaczego? Czytajcie dalej a się dowiecie.





Od producenta:
  Wyjątkowa formuła z olejkiem arganowym i kameliowym stworzona z myślą o uszkodzonych, łamliwych włosach. Starannie opracowana receptura z dodatkiem odżywczego olejku arganowego, zwanego Złotem Maroka oraz olejku kameliowego, który od stuleci jest ceniony ze względu na swoje właściwości wygładzające. Bogata formuła o egzotycznym zapachu odżywia zniszczone włosy i nadaje im wyjątkowy połysk. Natychmiastowe działanie - włosy olśniewają pięknem i blaskiem. Bez parabenów, z naturalnymi ekstraktami.


Opakowanie, konsystencja, wydajność:
  Odżywka znajduje się w plastikowym opakowaniu o kolorystyce pomarańczowej z złotą końcówką i złotymi elementami, które dodają uroku. Opakowanie stawia się otworem w dół dzięki czemu zaraz po otwarciu produkt wychodzi. Zamykanie jest na zatrzask. Konsystencja średnio rzadka, kolor kremowy. Wydajność średnia, opakowanie 200 ml wystarcza na ok. 6-8 użyć.



Zapach:
  Bardzo przyjemny, delikatny, nie potrafię go do niczego przypisać chodź pewnie to zapach olejku kameliowego którego nie znam. Zapach utrzymuje się parę godzin na włosach.


Stosowanie:
  Odżywkę należy nakładać na mokre umyte włosy, po danym czasie trzymania dokładnie spłukać.


Działanie:
  Tutaj odżywka zaskakuje i to bardzo pozytywnie. Po jej zastosowaniu włosy są mięciutkie, miłe w dotyku, nawilżone, wygładzone, sypkie, ładnie błyszczą i są odżywione. Pomaga w rozczesywaniu, nie pląta włosów.



Skład:
  Aqua / Water, Hydroxypropyl Starch Phosphate (emulgator), Quaternium-87 (substancja filmotwórcza), Stearyl Alcohol (emoilent), Behentrimonium Chloride (konserwant), Amodimethicone (antystatyk, emollient), Cetyl Esters CI 19140 / Yellow 5 CI 14700 / Red 4, Sodium Hydroxide (regulator pH), Phenoxyethanol (konserwant), Argania Spinosa Oil / Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Trideceth-6 Chlorhexidine Digluconate (emulgator, konserwant), Camellia Oleifera Seed Oil (olej kameliowy), Limonene (zapach), Candelilla Cera / Candelilla Wax (wosk candelilla), Linalool, Benzyl Alcohol (zapach, konserwant), Propylene Glycol (Glikol propylenowy, humektant), Isopropyl Alcohol, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Geraniol (substancja zapachowa), Cetrimonium Chloride (konserwant), Citronellol (zapach), Hexyl Cinnamal, Parfum /Fragrance (zapach).


Cena:
  Kosmetyk można kupić w kwocie ok 8-9 zł, w sklepach kosmetycznych ale i znajdziemy ją także w przemysłowych.


Ogólna opinia: 
  Odżywka z cudownymi olejkami jest po prostu cudowna. Godna polecenia i warta wypróbowania. Na pewno będzie moim stałym kosmetykiem w pielęgnacji włosów. Oceniam ją na 5/5.


 Znacie tą odżywkę?

Pozdrawiam :)
Anszpi

8 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę :)
    zapraszam do mnie http://body-hair-life.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam ja chyba ostatnio w rekach, ale odstawilam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam o niej jakiś czas temu, ale ograniczam silikony i inne oblepiacze, żeby pomagać moim włosom w skręcie - na razie muszę ją sobie darować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jej nigdy. W sumie miałam tylko jedną wersje garniera,
    słynną awokado.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno ją wypróbuję, skusiłaś mnie skutecznie!!! Aż mam ochotę lecieć teraz do drogerii :P Ja lubię masło shea i avokado - a ta widzę ma lepszy skład, bo ma delikatny silikon, super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna recenzja ;))
    nie używam odżywki, ale chyba czas zacząć :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś inną odżywkę z tej serii, ale mocno obciążała mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń

Skoro tu jesteś zostaw po sobie znak, będzie mi z tego powodu bardzo miło. W wolnej chwili zajrzę do Ciebie, nie musisz zostawić linku.

Anonimowi także mogą zawierać głos.