Jak się zaczeło...?



Na początku gorąco Was witam.
   
  Jestem Aneta i bloga będę prowadzić jako Anszpi.
   
    Moje zainteresowanie pielęgnacją włosów zaczęło się od chęci posiadania perfekcyjnych włosów. Wymarzyłam sobie, że będą zdrowe, piękne, lśniące i długie. Pierwszym krokiem była wizyta u fryzjera, aby pozbyć się zniszczonych końcówek i spadło ok 10cm włosów. Później zaczęłam od czytania jak pielęgnować włosy, jakie i kiedy kosmetyki używać, czytać składy produktów w sumie nadal będę się tego uczyć. Uważam, że zawsze należy wszystko zaczynać od wiedzy teoretycznej, aby lepiej wykonać praktykę. Przede mną długo i wyboista droga do celu, ale będę się starać ją przejść jak najlepiej.
   
    Na blogu chcę pokazać czego się nauczyłam, przedstawić moją włosową przemianę, recenzować produkty i pokazać wam jak dążę do swojego celu. Ale nie tylko włosy będą na celowniku.

   Pierwszy dzień wiosny jest szczególny, dlatego wybrałam go na dzień rozpoczęcia swojej przygody z blogowaniem. Po długim zastanawianiu się czy to dobry pomysł, rozważaniem za i przeciw w końcu się zdecydowałam. Od pierwszej myśli o nim do jego założenia minęło parę tygodni. W tym czasie zastanawiałam się jak go pisać i przede wszystkim o czym dokładnie maja być posty. W głowie układałam sobie tematy jakie chce opisać i w jaki sposób to zrobić. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze potoczy i mój blog zyska wasze zainteresowanie i sympatie.

Serdecznie Was pozdrawiam :)
Anszpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger